Design interior apartament modern open space - Servicii Design Interior - Amenajari Interioare

În toamna anului trecut ne-am cumparat un apartamentul si a trebuit, desigur, să-l amenajam. Partea nu tocmai simpatică: bugetul redus. Motiv pentru care am purces la stabilit priorităţile.

SURSA FOTO : http://gabrieladesigninterior.blogspot.ro
Design interior apartament modern tip open space in Mamaia - Constanta .
Design interior apartament modern open space - Servicii Design Interior - Amenajari Interioare

Am renunţat la parchetul vechi, am schimbat culorile, am pus gresia de rigoare, apoi au urmat altele. La un an şi jumătate după ce ne-am mutat, aş spune că încă nu e gata. Ar mai necesita vreo mie de euro investiţie pe cîteva mărunţişuri (o uşă, cîteva mici finisări, în fine).
design-interior-living-apartament-open-space
 Spre deosebire de alţii, noi am avut un oarecare noroc. Am luat un apartament deja modificat, care se încadra perfect necesităţilor noastre. Avantajul nostru e că unul dintre foştii proprietari este arhitect.
design-interior-apartament-modern-constanta

 scrie subiectiv.ro in articolul despre renovari si design interior .
Unii, mai pasionaţi de arhitectură şi de design interior, au auzit de el scrie

Comentarii